Consultoria

Consultoria al Contact Center

Millorar el rendiment de la plataforma?

Establir i ordenar els processos de Customer Service?

Dotar de més formació i capacitat els seus agents?

Implementar millores tecnològiques?

AEDEA disposa d’un servei on apliquem els nostres més de trenta anys d’experiència en la gestió de serveis. Per solucionar tots aquests aspectes i molts altres.

Consultoria de plataforma

Consultoria de Customer Service

Consultoria Comercial

Consultoria Tecnològica

Consultoria de Recursos Humans

Consultoria de plataforma

Millorem el rendiment, l'eficiència, reduïm costos i optimitzem el funcionament global de la seva plataforma analitzant en detall la seva casuística i proposant i implementant solucions pràctiques i efectives.

Procediments

Com puc fer els meus procediments més eficients i estalviar cost? Com puc recollir tota l'actuació en un manual de procediments?

Organització de la plataforma

Com organitzo els grups d'agents? Serà millor crear diferents nivells? Com distribueixo els meus recursos per ser més eficient?

Gestió de l'outsourcing

Puc o he d'externalitzar el servei? Tot o una part? On? Amb qui? Què he de tenir en compte? Com ho implemento?.

Millora de productivitat

Com podem atendre més trucades per hora? O com podem fer les accions d'emissió de forma més productiva? En quins punts resulta més efectiu influir per millorar la productivitat?

El seu cas

Estudiarem detalladament la seva situació, problemàtica i objectius, i li oferirem una solució pràctica i efectiva.

Consultoria de Customer Service

Millorem o dissenyem els processos de Customer Service per aconseguir una satisfacció excel·lent del client.

Com posem en marxa el Customer Service?

Dissenyem i Implementem la creació del Customer Service a l'empresa, les seves funcions, processos i fluxos i interrelació amb les àrees de l'organització

¿Com assegurem una elevada atenció al client a tots els canals de l'empresa?

Implementem les solucions perquè l'atenció al client sigui excel·lent a tots els canals de la companyia, tant per veu, presencialment o per Internet. Establim els procediments, implementem i mesurem els resultats reals i la percepció del client.

Com podem dissenyar un servei de reclamacions àgil i eficient?

Analitzem i definim el flux d'una reclamació, qui i com l'atén, des de com tractar cadascuna de les casuístiques fins a l'elaboració d'un manual de procediments detallat. Veiem com l'organització pot utilitzar-lo per millorar.

Com podem millorar i mesurar la satisfacció del nostre client?

Implementem un procés continu de mesura de la satisfacció del nostre client, que transformem en millores per a la companyia. Veiem quina és exactament la percepció del client i en quins punts hem de millorar per ser forts.

Com podem motivar i avaluar l'equip que atén els nostres clients?

Implementem i dissenyem els processos per tenir un equip altament motivat i implicat davant dels nostres clients. Mesurem i seguim els resultats per assolir els objectius marcats.

Com podem implantar un sistema CRM de manera eficaç?

Implementem un CRM, amb cost reduït, que permeti posseir una visió client en totes les interaccions, millorant-ne el coneixement i incrementant les vendes.

Consultoria comercial

Implementem noves estratègies comercials per ser aplicades per les plataformes i transformar un Contact Center operatiu en un Contact Center Comercial.

Estratègia

Segmentació de BBDD
Target
Necessitat producte/servei
Personalització
Test
Roll out

Creativitat

Oferta econòmica

Argumentació

Mètode interactiu

Faq's

Objeccions

Tancament

Tecnologia

Seguiment

Anàlisi

Feedback

Propostes

Millores

Staff

Agents:
Perfil comercial

Experiència en el sector

Habilitats comunicatives

Formació en línia

Supervisió:
Verificació vendes
Auditories qualitat
Satisfacció client

Consultoria tecnològica

Com podem identificar quina és la tecnologia que necessitem per al Centre de Contacte i quin nivell d'inversió es requereix?

El nostre objectiu és ajudar a buscar i implementar la millor solució tecnològica a les necessitats reals de gestió:

Des de la més complexa a la més senzilla.

Des de la que requereix inversió a la que no, en model de pay per use.

Infraestructura basada en el núvol o solució tradicional a les seves instal·lacions.

Consultoria de Recursos Humans

Col·laborem en el disseny d'accions per a la millora del rendiment dels recursos humans de la plataforma de Contact Center, agents o comandaments intermedis.

AVALUACIÓ D'AGENTS

GESTIÓ D'EQUIPS

FORMACIÓ PER VENDRE MÉS

FORMACIÓ PER A COMANDAMENTS INTERMEDIS

LIDERATGE I COACHING

Uneix-te al nostre equip

Forma part del futur de l’atenció al client.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.