Companyia

Descripció

AEDEA és el projecte empresarial d’un grup de professionals amb més de 30 anys d’experiència en Gestió de Contact Center i CRM, amb una única missió: Aportar negoci al nostre client.

El nostre Objectiu és facilitar a les Empreses i Institucions, amb independència de les seves dimensions, solucions de valor afegit, que els permetin disposar d’un contact center excepcional.

El rang de serveis inclou des d’externalitzar l’Atenció al client i el Telemarketing fins a optimitzar la gestió de plataformes existents, o l’start up d’un nou Call Center.

Amb total implicació, i des de l’experiència pràctica d’haver gestionat plataformes pròpies i treballat amb grans usuaris, tant del sector públic com del privat (Banca, Assegurances, Telecomunicacions, Editorial, Electrònica, Immobiliari, Oci, Pharma, Utilities o Serveis a Empreses, entre d’altres ). Això ens permet aportar una perspectiva diferent a l’hora de combinar la competitivitat de les grans agències amb l’agilitat, flexibilitat i personalització de l’empresa local.

Filosofia

Missió & Visió

Qualitat

Equip

Gestió

Tecnologia

Instal·lacions

Partners

Responsabilitat Social Corporativa

Filosofia

La nostra filosofia de servei es basa en el fet d'aconseguir la satisfacció del nostre client mitjançant un equip humà professional, alta qualitat de servei i una tecnologia avançada.

Elevada identificació amb el client: Integrem la cultura del client a la nostra organització. No només oferim un servei, construïm una relació i assegurem que els nostres estàndards s'ajusten a cadascuna de les necessitats dels nostres clients.

Equip humà de gran talent i capacitat. Aedea es focalitza en la contractació de les millors persones per dur a terme les nostres campanyes, des dels agents fins a tot el nostre personal corporatiu

Professionals altament motivats, que s'integren als nostres valors.

Control continu de qualitat del servei. Ens esforcem per crear una visió de 360 graus de les operacions en temps real.

Call Centers propis ubicats a prop del client

Última Tecnologia Multicanal de Contact Center. Treballem estretament amb els nostres clients per crear un Centre d'Excel·lència a l'Experiència del Client proporcionant la tecnologia, els processos i persones adequades per innovar en el servei al client.

Missió

A Aedea ens dediquem a construir relacions a llarg termini amb els nostres clients. Volem que la nostra oferta de solucions flexibles d’externalització de serveis de Contact Center aportin valor afegit. Ens esforcem per crear una experiència positiva amb cada interacció amb el client aportant el millor equip, aplicant els millors processos i utilitzant la tecnologia més avançada.

Visió

Convertir en centre de beneficis els serveis de contact center de les empreses i institucions, tant si són grans com petites

Valors

Els valors que regeixen les nostres relacions amb els clients, amb el nostre equip i amb la comunitat es basen en

Atenció

Dediquem la mateixa atenció i el respecte a clients, empleats, proveïdors, partners, i socis. L'honestedat i la integritat són els pilars bàsics de les nostres relacions a llarg termini basades en la confiança mútua.

Excel·lència

La garantia de l'èxit en el nostre negoci és fer que els processos siguin eficients. Entenem que el seguiment continu de les nostres accions assegura la confiança dels clients. L'excel·lència operativa no només és un objectiu, és la nostra prioritat.

Dedicació

Mantenir elevats estàndards de qualitat de servei és el nostre principal objectiu. Per això treballem contínuament perquè el nostre capital de coneixement reverteixi en benefici dels nostres clients.

Equip

Treballar en equip requereix un entorn obert de respecte, confiança i positivisme. Els nostres professionals són un dels nostres principals actius, ja que tenen un paper bàsic en la relació amb el client i els seus clients. Fomentar aquesta cohesió afavoreix la rapidesa en la presa de decisions.

Agilitat

Oferim solucions creatives i flexibles amb el millor servei possible. Responem amb rapidesa i flexibilitat a les diferents necessitats. La tecnologia és el motor del nostre desenvolupament continu i l'eficiència. Mitjançant la inversió en I+D, en associació amb líders de la indústria, anem un pas per endavant.

Qualitat

La qualitat és inherent a la nostra manera d'entendre els serveis de Contact Center i la Interacció amb els clients.

La qualitat és una cultura estesa a tota la nostra organització. La nostra filosofia de servei es basa en el fet d'aconseguir la satisfacció del nostre client mitjançant un equip humà professional, alta qualitat de servei i una tecnologia avançada.

L'objectiu de la política de qualitat de la nostra empresa és consolidar aquesta realitat millorant sempre les feines i l'atenció als requeriments dels nostres clients, en el marc de la millora continuada. En aquesta línia, hem implantat un sistema de gestió de la qualitat, basat en la Norma UNE-EN ISO 9001, per prestar serveis de centre de contacte, incloent-hi l'emissió i la recepció de trucades.

Per tot això, ens comprometem a la millora contínua de l'eficàcia del Sistema de Gestió de la Qualitat mitjançant el desenvolupament de les accions següents:

Garantir l'excel·lència en la totalitat dels serveis que es presten, promovent la millora contínua dels nostres serveis i del sistema de gestió implantat

Satisfer les necessitats dels nostres clients, empleats i proveïdors.

Assegurar la total responsabilitat i formació continuada de tot el personal de l'organització.

Implicar el personal de l'organització en les activitats del sistema de gestió i cercar-ne la millora contínua.

Donar compliment als requisits legals, així com altres requisits que subscrigui l'organització.

Així mateix, per garantir que aquesta Política de qualitat es compleix, el Comitè Directiu es compromet a definir uns objectius de qualitat coherents amb aquesta i a revisar periòdicament el sistema per garantir-ne l'eficàcia.

Equip

L'equip humà és, sens dubte, un dels nostres factors diferencials. Ens esforcem per aconseguir un equilibri entre gaudir a l'ambient de treball i l'èxit de resultats per als nostres clients.

Reconeixem el valor de cada empleat i la diversitat d'habilitats que aporta cadascun a l'empresa:

  • L’Equip Executiu ha ocupat càrrecs directius a Empreses capdavanteres de sectors com Banca, Editorial, Task Force, Màrqueting Directe o Contact Center.

  • Els Equips d’Operacions, Recursos Humans i Màrqueting estan altament qualificats i actuen amb total identificació amb el client i amb un compromís total en la qualitat del servei.

Tot això es nodreix de la cultura de la companyia i de les polítiques establertes en la gestió de recursos humans:

Procés de selecció exhaustiu

Promoció interna

Formació i Coaching continuats

Programes de Fidelització i retenció d'empleats

Polítiques d'incentivació

Foment dels valors d'equip

Rigorositat en els factors de reconeixement

Flexibilitat horària

Plans de carrera individualitzats

Aquests factors, en un entorn de màxima implicació, juntament amb la nostra concepció de centres de petites dimensions es reflecteixen en índex de rotació molt baixos, i en una elevada implicació i dedicació al nostre client per assegurar l'excel·lència operativa.

Gestió

La gestió de tot servei requereix procediment i control. A Aedea concebem la gestió en 3 nivells d'actuació:

Estratègic

Els objectius finals del servei determinen la definició, el disseny i l'execució del servei. Per això dissenyem els serveis conjuntament amb els nostres clients per assegurar al màxim els objectius.

Operatiu

Garantim el bon funcionament, ja que dimensionem i coordinem els nostres equips a mida de les necessitats dels nostres clients.

Qualitat

Perseguim la regularitat en la prestació del servei, mitjançant el seguiment continu, el reporting personalitzat i les auditories periòdiques. Tot això amb la discreció i confidencialitat absolutes que requereix el client.

Definició clara dels objectius

Manualització total de continguts i procediments

Sistemes de retribució basats en qualitat

Proximitat de la supervisió

Monitorització en línia diària del servei

Auditories internes i externes regulars de qualitat

Formació contínua i programes de millora

Confidencialitat

Reporting

Tecnologia

Aedea incorpora una combinació estratègica de programari i maquinari amb un ecosistema de tecnologia fiable: alt nivell de seguretat, redundància i alta disponibilitat.

Les nostres Plataformes estan basades amb VoIP i   ICR Evolution software solution, És un model de Contact Center totalment distribuït i multicanal, que permet un creixement pràcticament il·limitat i independentment d'on estigui situat el servidor i el terminal de l'agent.

La gestió eficient de milers de contactes és una tasca crucial per mantenir alts nivells de qualitat per als nostres clients. Per això, avancem en solucions intel·ligents automatitzades aplicant IA, tant per donar resposta a les necessitats dels nostres clients com per millorar l'eficàcia en la gestió interna dels serveis. La tecnologia es pot adquirir al mercat, però Aedea té a més un equip tècnic amb experiència en telecomunicacions i desenvolupament d'aplicacions personalitzades per adaptar els serveis als requeriments del client.

A més, amb Aedea@Home facilitem la feina en remot dels agents amb una tecnologia i una infraestructura robusta, formació en línia i gestió a mida de l’acompliment

Instal·lacions

Les nostres oficines estan situades estratègicament al CiT (Catalònia Innovation Triangle) de Sant Cugat del Vallès (Barcelona), un dels pols de desenvolupament més importants del Sud d’Europa, amb un fort sector industrial i de serveis, com l’educació, la investigació científica i l’I+D.

Els principals eixos viaris són: Túnels de Vallvidrera, (Barcelona-Manresa) C-15, Autopista AP7, a 150 metres estació Ferrocarrils de la Generalitat (Volpelleres) i a 700 metres de Renfe.

Les nostres modernes instal·lacions proporcionen un espai de treball productiu que assegura el flux constant de comunicació, col·laboració, i formació. Les oficines disposen de llum natural, zona de vending, cuina equipada i una gran terrassa per al descans i el lleure dels treballadors.

Partners

Molts dels nostres clients requereixen més que la gestió de contactes o la prestació de Serveis de Contact Center. Per això, Aedea disposa d'una sèrie de partners certificats, amb acords estratègics en l'àmbit de la comunicació i la tecnologia, per oferir solucions completes de valor afegit.

Solucions Contact Center Multicanal

Telecomunicacions Cloud ACD Virtual

Plataforma sms/emails massius

Solucions per optimitzar la venda i l'atenció al client

Solucions Cloud de Gestió de recursos humans

Formació i Coach d'equips

Formació Xarxes Vendes i Retail

Agència Task Force i Field Marketing

Agència de Comunicació Integral

Social Media Intelligence Dashboards

The mount data

Solucions de Mobilitat : AppS, iOS, Android

Responsabilitat Social Corporativa

La responsabilitat social corporativa, en general, s'entén lligada al món de la gran empresa o les multinacionals. A Aedea pensem que la responsabilitat social corporativa s'ha de construir des de la base de la participació social, independentment de la mida de l'empresa.

I sobretot des de les més petites, que estem en contacte amb la realitat de les necessitats dels nostres clients i proveïdors, hem de tenir un paper fortament transformador de la nostra societat.

«Programa Incorpora» d'integració Laboral de la Caixa, a fi de fomentar la creació d'ocupació local i, especialment en la inserció laboral de persones amb dificultats afegides, com ara les dones de més de 45 anys, així com facilitar la conciliació laboral.

«Projecte Discatell» : organització per al desenvolupament de programes de teletreball en centres de trucades per a persones discapacitades

Empresa col·laboradora de la Fundació per a l'Educació i la Cooperació. (EDUCO)

Uneix-te al nostre equip

Forma part del futur de l’atenció al client.