Serveis compartits

Serveis compartits

Per a serveis de mida petita o mitjana, la nostra modalitat de “Servei Compartit” permet optimitzar el cost del seu projecte.

La solució consisteix a compartir un pool d’agents (màxim 5 serveis diferents per agent), amb una altíssima formació i capaços d’atendre i gestionar el servei amb la màxima qualitat.

Al nostre Servit Compartit, vostè només paga per les trucades que s’atenguin, o es pot beneficiar de preus basats en packs de trucades, que li permetrà adequar l’activitat al seu volum i estacionalitat.

Els nostres serveis de recepció

Customer Care : Servei Integral

Atenció al Client

Atenció reclamacions i Incidental

24x7 Help Desk i Postvenda

Informació sobre productes i serveis

Captació de comandes, subscripcions

Gestió de campanyes i promocions

Televenda i Telepromocions

Telesecretariat

És adequat un servei compartit per a mi?

Sí,

si vostè necessita:
  • Un servei 24 x 7 x 365
  • Professionals entrenats i formats per atendre eficaçment totes les qüestions del negoci.
  • Accés a un account manager per a una interlocució ràpida i flexible.
  • Paquets de trucades ateses i costos baixos de configuració.
  • Servei amb “tot inclòs”. Sense sorpreses.
  • Escalabilitat total sense necessitat d’incrementar estructura pròpia.
  • Agents en diversos idiomes.
  • Un servei d’Atenció per a campanyes multimèdia (telèfon, xat, correu electrònic) amb volum desconegut a gestionar.

Sí,

si vostè necessita:
  • Un volum entre 100 i 2.000 trucades mensuals.
  • Un Call Center amb plataforma pròpia que requereix ampliar horaris o serveis o necessita un desbordament o duu a terme accions fora d’horaris o estacionals.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.