Reinventi la relació amb els seus clients

Ajudem a créixer i optimitzar l'experiència amb els clients mitjançant l'enfocament de les nostres solucions:

Serveis dedicats

Serveis compartits

Servicios dedicats

Servicios compartits

Businessman painting abstract colorful design on gray background concept for  business creativity, imagination and inspiration

CONSULTORIA

Descobreixi la creativitat al Contact Center

Ens agraden els reptes. Per això analitzem la informació per comprendre les relacions causa-efecte i plantegem noves idees, conceptes i maneres de solucionar els problemes.

COMPANYIA

Inspira
experiència

El nostre objectiu és proporcionar solucions de valor afegit a empreses i institucions de totes les mides, i ajudar-los a tenir un centre d’atenció excepcional.

SOLUCIONS

Serveis dedicats

Els serveis amb agents dedicats exclusivament són idonis per a aquells projectes d’externalització que requereixen processos d’integració tècnica i coneixements molt específics. Li permetrà disposar d’un equip perfectament format, ampli coneixedor de tots els detalls i de la casuística del seu negoci.

SOLUCIONS

Serveis compartits

Per a serveis de mida petita o mitjana, la nostra modalitat de *Servei Compartit* permet optimitzar el cost del seu projecte. La solució és compartir un pool d’agents (màxim 5 serveis diferents per agent), amb altíssima formació i capaços d’atendre i gestionar el servei amb la màxima qualitat.

És adequat un servei compartit per a mi?

Waist up portrait of smiling woman sitting in call center while looking computer screen while using headset with colleagues on background

Per què cal ser client d'Aedea?

  • Perquè hem estat Clients abans que Proveïdors, i comprenem perfectament les necessitats dels nostres clients.
  • Perquè tenim una amplíssima experiència pràctica en projectes de Customer Service i Telemarketing.
  • Perquè la nostra filosofia d’empresa, amb una mida reduïda i un alt valor afegit, ens permet oferir un compromís i una amplificació absoluta.
  • Perquè disposem de la millor tecnologia de Contact Center.
  • Perquè aportem una qualitat excepcional, basada en el nostre equip humà, en els recursos tècnics i en la gestió de processos segons la Certificació ISO 9001:2015.
SECTORS

Impulsem l'Excel·lència Global a Contact Center

Des de l’any 2003 desenvolupem els serveis de Contact Center en estreta col·laboració amb els nostres clients.
Treballem junts en equip per aconseguir un servei d’una qualitat excepcional, amb uns resultats pràctics, i establim una relació de confiança mútua que permet que els nostres clients disposin d’un servei excel·lent.
La nostra col·laboració professional en Serveis d’Interacció amb el client s’estén a empreses i organitzacions, tant nacionals com internacionals, dels sectors més diversos.
Salut

Consum

Assegurances

Banca

Informàtica

Tecnologia

Automòbil

Farmacèutic

Institucions

Editorial

Distribució

Energia

Uneix-te al nostre equip

Forma part del futur de l’atenció al client.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.